Samlar vuxenpoäng!

Dagen började inte riktigt som jag tänkt, sov hos min älskling och tänkte åka till skolan därifrån men eftersom jag vaknade med ett hemsk illamående så blev det till att stanna hemma..
Nu mår jag mycket bättre och eftersom pappa är borta i ca en vecka så bestämde jag mig för att det var dags att samla lite vuxenpoäng. Började med att tvätta lite kläder, för första gången någonsin på egenhand! Gick kanon så slängde in lite handdukar också när jag ändå var igång.
Sen gjorde jag några matlådor och till sist blev det foodshopping, vuxenpoängen bara strömmar in!!





Kommentarer
memmet säger:

så stolt över dig besti!! :')

2013-09-11 | 00:32:47
Bloggadress: http://nattstad.se/ehansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback